ďťż
Company Name

c-360 ustawienie pompy gdzie znaki?

Mam taki problem do tej pory pompa była ustawiana na wyczucie i jakoś chodziła,ale teraz chciałbym ustawić na znaki,ale w c-355 niebyło orginalnie znaków na obudowie skrzyni przy okienku sprzęgła -na silniku są bo mam silnik od c-360!
Mógłby mi ktoś przesłac zdjęcie gdzie dokładnie jest ten znak przy okienku?



KOŁO POŚREDNIE I KOŁO POMPY-- ZERO DO ZERA,
KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU--- PUNKT W PUNKT
KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁU KORBOWEGO--- PUNKT W DWA PUNKTY
http://obrazki.elektroda.net/1_1267862418.jpg

Dzięki wielkie,ale mi chodziło o ustawienie pompy paliwa na kole zamachowym mam znaki -silnik od c-360 a na okienku w skrzyni nie-skrzynia od c-355
I nie wiem w którym miejscu na okienku jest znak? idealnie na środku?

naprawde nikt nie ustawiał pompy paliwa wedłóg znaków?
A tylu sie tak wymądrzało jak to ustawiali?
Chodzi mi tylko ,żeby ktoś powiedział,gdzie jest ten znak w okienku :(



Jak odkręcisz dekiel to powinna być nabita kreska z lewej strony okienka. Znaki na kole zamachowym znalazłeś?

Znaki na kole mam silnikc-360 a skrzynia od c-355 tam znaku nie ma i chce wiedziec czy jest na środku ,czy mógłby ktoś zmierzyć ile mm jest od górnej wewnętrznej strony okienka?

Wewnętrzna wysokość okienka u mnie wynosi 101 mm a kreska jest z lewej strony 14,6mm nad dolną krawędzią okienka. Tolerancja ustawienia wtrysku jest dość duża więc myślę że nie będziesz miał problemu.

dzięki wielkie, a jesli chodzi o znaki na kole to znalazłem, ale one są na docisku sprzęgła(a przecież docisk(pokrywa)sprzęgła można przestawiać przy każdej wymianie tarcz!
Są tam znaki : 4 1 0 nie wiem czy to śa te znaki ?
Znalazłem jeszcze tkie 3 kropki < < < w odległości ok 1,5 cm od siebie, które oznaczenia sa od pompy?
Ma ktoś może zdjęcie tych znaków -mój silnik jest z 78r

Dobra teraz powiem po co mi to wogóle potrzebne- otóż mam problem z ustawieniem pompy ciągnik na wolnych obrotach chodzi nierówno(tak jakby lekko szarpał),pododaniu gazuprzez chwile idzie czarny dym i niewiem czy mam zawczesny wtrysk ,czy zapóźny ,ale paradoksalnie odpala bez najmniejszych problemów,czy zimny czy ciepły pali na zimnej wodzie bez świecy
HELP!!!
Ja jeśli coś wiem to zawsze wam pomagam

Stuka przy zwiększaniu obrotów z komór spalania?

tak

Czyli mamy do czynienia z tzw. spalaniem stukowym/detonacyjnym. Świadczy to o zbyt wczesnym kącie wyprzedzenia wtrysku. Spróbuj opóźnić zapłon i daj znać co i jak. Poza tym kolego seweryn20, tolerancja w ustawianiu wtrysku wynosi maksymalnie 2 stopnie.

Wiec opóźniłem troche wtrysk ,przy dodawaniu ostro gazu dymi już minimalnie,chodzi troszke ciszej,ale wciaż nierówno, nie wiem co to może być może wtryskiwacze nierówno ustawili podczas regeneracji? może przewody od wtryskiwaczy powinienem wymienić ? Jakby tak chodził 5 lat temu to bym to olał,ale w lutym robiłem kapitalke i to z lepszych części- niechciał bym,żeby coś sie pochrzaniło-chociaż mechanik mówi ,ze może z tym żyć....

Luz zaworowy - ustaw 0.2 na ssący i 0.3 na wydech, a potem daj znać.

luzy były ustawiane zaraz po złożeniu i korygowane po dotarciu silnika

Mi to wygląda na nierówno ustawioną dawkę paliwa na poszczególnych sekcjach pompy wtryskowej, dlatego nierówno pracuje , sprawdz też dokładnie luz na zaworach to też bardzo ważne, a końcówki wtrysków rozumiem że przy remoncie wymieniałes na nowe?

wtryskiwacze(pytali sie jakie chce -wybrałem polskie po 40zł), korbowody i głowice zawoziłem do zakładu i tam mi robili
Myśle cały czas o tych zaworach-klawiatura jest juz troche wyrobiona

To zmień całą, najlepiej z popychaczami i ich drążkami. Warto również sprawdzić wałek rozrządu, czy czopy i krzywki są nie wypracowane. Kolega Radekk też ma rację, ale do tego trzeba specjalistyczny sprzęt - sam w domu tego nie zrobisz.

Ja miałem u siebie podobny problem też tak nierówno chodził i uwierz mi nie mam nowej klawiatury a po ustawieniu dokładnie luzów zaworowych silnik całkiem inaczej pracuje, a co do ustawiania początku wtrysku na znaki jakoś u mnie to nie zdawało egzaminu jak ustawiłem wg. znaków to zapłon był za wczesny i silnik właśnie tak mocno ''stukał'' przy dodawaniu gazu więc cofnąłem troszke ze 2-3 mm do siebie i silnik pracuje teraz tak jak powinien, ale to taki przykład może u Ciebie jest inaczej i znaki sie zgadzają. I jeszcze skorygowałem ustawienie pompy bo nierówno podawała paliwo na poszczególne sekcje a niby ustawiana była w specjalistycznym zakładzie. Do wykrycia przyczyny potrzeba dużo cierpliwości i troche doświadczenia :)

Niby kolega ma sprzęt do ustawiania pomp ,ale zniego taki mechanik jak ... :lol:
Niebęde ryzykował, jak zdąże to sprawdze wieczorem zawory

Zgadza się dwa stopnie, niby nie wiele ale na kole zamachowym przy jego średnicy tolerancja 2 stopnie to dość spory kawałek. Najczęściej przyczyną balansowania na silnika na wolnych obrotach jest zużyty regulator obrotów. Nierówne dawki paliwa na poszczególnych sekcjach ciężko jest wyczuć. Zużytą klawiaturę jest ciężko ustawić bo szczelinomierz opiera się na części nie wyrobionej a zawór w wyrobionej. Oszukuje to pomiar i w rzeczywistości masz większe luzy niż szczelinomierz. Można szlifować miejsce styku klawiatury z zaworem, jest to całkowicie dopuszczalne.

A wiec tak zawory ustawiłem ssacy 0,2 wydechowy 0,3(praktycznie tylko jeden był lekko rozlegulowany bo ma uszkodzony gwint-po niedzieli wymienie)
Aciągnik jak chodził tak chodzi i tak sobie myśle,że jak nic innego sie nie dzieje ,ładnie pali, ma moc to niech tak zostanie !
Temat do zamknięcia!


.

 

 

 

 

 

 

Š Copyright Ewelyna's portalAll Rights Reserved
 

 

Design by: DesignersPlayground